Nejčastější dotazy (FAQ)

Co obsahuje cena klimatizace na vašem e-shopu?

Cena nástěnné klimatizace zahrnuje vnitřní, venkovní jednotku a ovladač. V případě, že tomu tak není, zákazník je na to upozorněn v popisu produktu. Např. u některých výrobců je v ceně kazetové jednotky dekorační panel a infračervený ovladač, u některých je v ceně kabelové ovládání na stěnu. U kanálových klimatizačních jednotek ovladač součástí není.

V popisu je uvedeno, co je zahrnuto v ceně a zároveň i dostupné příslušenství k danému produktu.

Je v ceně klimatizace zahrnutá i montáž?

Ne. Cena uvedená na e-shopu u klimatizace je cena za vnitřní, venkovní jednotku a ve většině případů i ovladač. Cena montáže se počítá jako samostatná položka. Přečtěte si popis standardní montáže, kde získáte představu, co je zahrnuto v ceně a co se doplácí.

Rádi vám poradíme se všemi otázkami ohledně montáže a naceníme i individuální požadavky.

Děláte i předpřípravu klimatizace?

Ano, děláme. Nejčastěji představuje 70 % ceny standardní montáže klimatizace a cenu za rozvody chladu podle potřebné délky trasy.

Klimatizaci je možné dořešit dodatečně bez stavebních úprav a potřebné instalace jsou ukryty v podomítkových krabicích, takže nekazí vzhled interiéru.

Děláte i montáž klimatizace NEZAKOUPENÉ u vás?

Tyto požadavky posuzujeme individuálně. Záleží od sezóny a dostupnosti našich techniků.

Je nutná obhlídka místa montáže?

Ano, je potřebná pro přesnější vypracování cenové nabídky, stanovení specifických požadavků a následný lehčí průběh montáže. Ve výjimečných případech se provádí montáž i bez prohlídky.

Když si u vás objednám klimatizaci, jak rychle od objednání mi ji dokážete namontovat?

Od závazného objednání umíme klimatizaci v závislosti od skladových zásob a volných montážních kapacit, ve většině případů doručit a namontovat do 7 dní.

Děláte servis klimatizací?

Ano, děláme i servis klimatizací. Ceník za Standardní servis klimatizace - jde o základní cenu, která se fakturuje při každém výjezdu, bez ohledu na to zda se provádí běžné čištění klimatizace, oprava na místě nebo se jen diagnostikuje porucha. Rádi vám poradíme se všemi otázkami ohledně servisu a naceníme i individuální požadavky.

Děláte servis mobilních klimatizací?

Ne, neděláme. Na servis mobilních klimatizací je možné využít v některých případech servisní střediska podle značky.

Po montáži klimatizace mi váš montér nabídl Servisní smlouvu na pravidelný servis klimatizace. Přinese mi to nějakou výhodu?

Určitě ano:

Zvýhodněná cena za servis klimatizace.

U vybraných výrobců - prodloužená záruka až na 5 Let.

Vyřízení servisu nemusíte držet v hlavě - my vás budeme dostatečně předem kontaktovat a připomeneme vám to.

Přednost před ostatními zákazníky - možnost výběru termínu, který vám vyhovuje.

Staráme se o vaši záruku na klimatizace - pravidelný servis je podmínkou trvání záruky.

Výpovědní lhůta ze smlouvy je pouze 1 měsíc. Vypovědět ji můžete kdykoli a bez udání důvodu. Stačí písemné oznámení přes e-mail.

Jak je to s doručením klimatizace?

Je řešena individuálně po domluvě se zákazníkem.

Jak je to s doručením jiného zboží než je klimatizace?

Jiné zboží než klimatizaci doručuje kurýr v rámci celé ČR.

Doručujete klimatizace i přes víkend?

Ne, samostatné doručování o víkendech neděláme. O víkendu však můžeme zajistit montáž klimatizace (spolu s doručením), pokud o to požádáte.

Doručujete jiné zboží než klimatizace i přes víkend?

Ne, jiné zboží než klimatizace o víkendu nedoručujeme.

Lze doručit v přesně domluvený čas?

Ne, klimatizaci ani jiné zboží z našeho e-shopu není možné doručit na přesně daný čas. V případě, že vám zboží doručí kurýr, bude vás kontaktovat v dostatečném předstihu, aby vás na daném místě zastihl.

Co se stane, když kurýr nezastihne adresáta na adrese doručení?

Kurýr zavolá příjemci a dohodne s ním doručení zásilky na jiný čas.

 
 

Jak lze u vás platit?

Platit lze:

kartou,

převodem,

PayPal,

internetovým bankovnictvím

zálohovou fakturou,